To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Adidas: Προχωρά σε παγκόσμια media buying αναθεώρηση

Adidas: Προχωρά σε παγκόσμια media buying αναθεώρηση
Η Adidas προχωρά σε αναθεώρηση του, ύψους 300 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media-buying λογαριασμού της.

Η Carat του δικτύου Dentsu Aegis είναι εκείνη που χειρίζεται τον λογαριασμό σε αρκετές αγορές, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών. Η Starcom της Publicis Media χειρίζεται το Media buying του γερμανικού κολοσσού αθλητικών ειδών στη Μέση Ανατολή. Στο μεταξύ, η Media Sense φέρεται να είναι η συμβουλευτική εταιρεία που θα διαχειριστεί τη διαδικασία, ενώ εκπρόσωπος της Adidas αρνήθηκε να σχολιάσει οτιδήποτε γύρω από τη media αναθεώρηση.

Αξίζει να αναφερθεί πως στην τελευταία ετήσια έκθεσή της, η εταιρεία είχε αναφέρει πως "η δαπάνη για το Marketing αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα λειτουργικά μας έξοδα κι έναν από τους σημαντικότερους μηχανισμούς για να καταστήσει ελκυστικό το brand. Ωστόσο, είμαστε δεσμευμένοι να βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητα των marketing επενδύσεών μας".

Επιπλέον, η Adidas ανέφερε πως θα "μειώσει τον ρυθμό marketing επενδύσεων σε συνεργασίας promotion σε λιγότερο από 45% μέχρι το 2020". Σημειώνεται πως η εταιρεία ξόδεψε για marketing σκοπούς 1,98 δισ. ευρώ το 2016, ενώ απασχολεί στα συγκεκριμένα τμήματα 5.600 υπαλλήλους παγκοσμίως.  
TAGS: adidas