To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

AkzoNobel: Στη MediaCom το media planning and buying

AkzoNobel: Στη MediaCom το media planning and buying
Η AkzoNobel Decorative Paints προχώρησε στην πρόσληψη της MediaCom για τον χειρισμό του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της, ενσωματώνοντας το σύνολο των συγκεκριμένων επιχειρήσεων στην εταιρεία του δικτύου της Group M.

Το spec που είχε διάρκεια πέντε μηνών, κάλυψε της μεγαλύτερες αγορές της εταιρείας, όπως οι Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδονησία και Ινδία. Επιπλέον, η AkzoNobel, που έχει στο Portfolio της τα brands χρωμάτων Dulux, Sikkens, International, Interpon και Eka, ξοδεύει περί τα 11 εκατομμύρια λίρες στο Ηνωμένο Βασίλειο για τα media και 60 εκατομμύρια λίρες σε παγκόσμια κλίμακα.

Η MediaCom χειριζόταν ήδη το media planning and buying στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε μεγάλο μέρος της περιφέρειας ΕΜΕΑ, ενώ έπειτα από την αναθεώρηση, πρόσθεσε Αργεντινή, Μέση Ανατολή-Βόρεια Αφρική (ΜΕΝΑ) και Νότια Αφρική. Η αρχική συνεργασία των δυο πλευρών έχει ξεκινήσει από το 2007. Τον δημιουργικό λογαριασμό της AkzoNober χειρίζεται η MullenLowe από τον Μάρτιο.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε την επιτυχημένη συνεργασία με την AkzoNobel, εισερχόμενοι στη δεύτερη δεκαετία της. Η MediaCom υπερηφανεύεται για τις μακρόχρονες συνεργασίες με τους πελάτες της, προσφέροντας ανταγωνιστικές και αποτελεσματικές λύσεις σε αυτούς" ανέφερε σχετικά ο global account director της MediaCom, James Marples.