To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αλλάζουν τα Cannes Lions, επιστρέφει ο Publicis

Αλλάζουν τα Cannes Lions, επιστρέφει ο Publicis
Ευρισκόμενη υπό καθεστώς πίεσης από τους διαφημιστικούς holding ομίλους που θεωρούν τη συμμετοχή τους στο Cannes Lions Festival πολύ δαπανηρή, η ιδιοκτήτρια εταιρεία Ascential αποκάλυψε μια σημαντική αναδιοργάνωση του σημαντικότερου Φεστιβάλ της, με στόχο την απλοποίηση και τον εκσυγχρονισμό του γεγονότος, για τους συμμετέχοντες.

Οι βασικές αλλαγές που παρουσιάζει το Cannes Lions για το 2018 είναι:

    • Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μόνο πέντε ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή, 18-22 Ιουνίου) αντί για τις συνήθεις οκτώ ημέρες.
    • Το κόστος ενός πλήρους pass μειώνεται κατά 900 ευρώ.
    • Το φεστιβάλ θα παρουσιάσει εννέα "κομμάτια" περιεχομένου που θα καθοδηγούν ολόκληρο τον προγραμματισμό του φεστιβάλ, καθώς και τα ίδια τα Lions, τα οποία θα ομαδοποιηθούν κάτω από τα "κομμάτια" αυτά.
    • Τρία Lions αποσύρονται (Cyber, Integrated και Promo & Activation), ενώ προστίθενται πέντε νέα (Creative eCommerce, Social & Influencer, Industry Craft, Sustainable Development Goals και Brand Experience & Activation Lions).
    • Καταργούνται περισσότερες από 120 υποκατηγορίες βραβείων.
    • Ένα μόνο έργο μπορεί να εισαχθεί σε όχι περισσότερους από έξι Lions διαγωνισμούς.
    • Τα υπο-events Lions Entertainment and Lions Innovation ενσωματώνεται στο κύριο φεστιβάλ.
    • Το φεστιβάλ συνεργάστηκε με την πόλη των Καννών για να προσφέρει οικονομικά οφέλη, όπως το "πάγωμα" των τιμών ξενοδοχείων για το 2018 και μενού σταθερής τιμής σε περισσότερα από 50 εστιατόρια σε όλη την πόλη.

Ο Publicis Groupe υποδέχτηκε θετικά τις αλλαγές που ανακοίνωσε η Ascential και δήλωσε ότι θα επιστρέψει στο Φεστιβάλ των Καννών το 2019. «Έχοντας συνεργαστεί στενά με τους διοργανωτές του φεστιβάλ τους τελευταίους έξι μήνες, ο Publicis επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του στα Cannes Lions και τον μετασχηματισμό τους. Ο όμιλος θα συμμετάσχει ενεργά σε αυτές τις προσπάθειες και θα ανανεώσει την παρουσία του για το 2019", ανέφερε η σχετική δήλωση του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου.

Από τον WPP δεν έχει προκύψει κάποιο σχόλιο μέχρι στιγμής.