To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Amazon: Συνεχίζει με Initiative για τα παγκόσμια media

Amazon: Συνεχίζει με Initiative για τα παγκόσμια media
Η Amazon επέλεξε τον όμιλο Interpublic για τον χειρισμό του, ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας που ξεκίνησε το καλοκαίρι.

Κατά συνέπεια, η Initiative θα συνεχίσει να ηγείται των media προσπαθειών του διαδικτυακού κολοσσού. Η εταιρεία του δικτύου της IPG Mediabrands, η οποία αποτελούσε ήδη συνεργάτιδα της Amazon πριν από το τελευταίο spec, προέρχεται από μια σειρά σημαντικών διοικητικών αλλαγών, καθώς προσέλαβε τον Global CEO Mat Baxter, τη CEO των ΗΠΑ, Amy Armstrong, καθώς και μια σειρά περιφερειακών presidents στις Ηνωμένες Πολιτείες. Επιπλέον, κέρδισε το δικαίωμα χειρισμού του παγκόσμιου λογαριασμού της Carlsberg, που αποτέλεσε την πρώτη μεγάλη νίκη της μετά την αναδιοργάνωση.

Σημειώνεται πως το 2016 η Amazon ξόδεψε περισσότερα από 920 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ, που ήταν αυξημένα κατά 7,9% σε σύγκριση με το 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media. Επιπλέον, η εταιρεία είναι εστιασμένη στη διεθνή επέκταση, σε αγορές όπως η Ινδία.