To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

American Express: Μετακίνηση δημιουργικού στη Mcgarrybowen

American Express: Μετακίνηση δημιουργικού στη Mcgarrybowen
Η American Exrpess μετακίνησε τον χειρισμό των παγκόσμιων brand δημιουργικών δραστηριοτήτων της στη Mcgarrybowen από τον Ogilvy & Mather χωρίς τη διαδικασία spec.

Η O&M, η οποία συνεργάστηκε με την AmEx για περισσότερα από 50 χρόνια, θα παραμείνει στο εταιρικό ρόστερ του brand, σαν υπεύθυνη για τη διεθνή εκτέλεση.

Την ίδια στιγμή, πέρα από την ανάπτυξη του παγκόσμιου brand δημιουργικού, η Mcgarrybowen που ανήκει στον όμιλο Dentsu, θα είναι υπεύθυνη το σύνολο της εκτέλεσης της συγκεκριμένης δουλειάς στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η παραπάνω εξέλιξη δεν επηρεάζει τη σχέση που διατηρεί η O&M με την American Express στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σημειώνεται πως η Ogilvy έχει δουλέψει στο πλευρό της εταιρείας πιστωτικών καρτών από το 1962 και έχει λανσάρει το tagline "Don't leave home without it".

Παράλληλα, η αλλαγή δεδομένων προέκυψε ένα χρόνο μετά την αποχώρηση του chief marketing officer John Hayes από τη θέση, ώστε να ασχοληθεί με το λανσάρισμα του νέου παγκόσμιου marketing operations group της AmEx, χωρίς να αντικατασταθεί άμεσα.