To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανέκαμψε το 2016 ο Omnicom

Ανέκαμψε το 2016 ο Omnicom
Η ανάληψη χειρισμού των media λογαριασμών των Procter & Gamble και Volkswagen την περσινή χρονιά, βοήθησαν τον αμερικάνικο κολοσσό διαφήμισης και επικοινωνίας να εξασφαλίσει επιστροφή στην ανάπτυξη, ενώ τα βρετανικά του έσοδα αυξήθηκαν κατά 4,9%.

Συγκεκριμένα, τα παγκόσμια έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 1,9%, ανερχόμενα σε 15,42 δισεκατομμύρια δολάρια, με τις επιδόσεις του τέταρτου τριμήνου (αύξηση 2,1% και έσοδα 4,24 δισ δολαρίων) να συνεισφέρουν σημαντικά σε αυτή την πορεία. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως τα έσοδα στο τελευταίο τρίμηνο του οικονομικού του έτους ήταν χαμηλότερα από αυτά των αναλυτών (4,26 δισ. δολάρια).

Η PHD, που αναδείχτηκε media δίκτυο της χρονιάς για το 2016 από το Campaign, ωφελήθηκε από την συγκέντρωση του, ύψους 2 δισ. λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της Volkswagen, ενώ ο Omnicom προχώρησε και στο λανσάρισμα του νέου δικτύου Hearts & Science για να εξυπηρετήσει τα αμερικάνικα media της P&G. Και η AT&T όμως, συγκέντρωσε τα δικά της media, ύψους 4 δισ. λιρών, στη Hearts & Science στη διάρκεια του 2016.  

Στο μεταξύ η ανάπτυξη εσόδων 4,9% στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν καλύτερη από το σύνολο των αγορών της ζώνης του ευρώ (4%) και της Βόρειας Αμερικής (2,4%), ωστόσο δεν ήταν τόσο ισχυρή όσο της Ασίας-Ειρηνικού (6,9%). Στο τέταρτο τρίμηνο του έτους, το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν μια από τις καλύτερες περιφερειακές αγορές για τον Omnicom, με αύξηση οργανικού τζίρου 8,5%, σε σύγκριση με τα 0,6% στη Βόρεια Αμερική, 6,2% στη ζώνη του ευρώ και 9,5% σε Ασία-Ειρηνικό.

Σε επίπεδο τομέων, η διαφήμιση ήταν εκείνη με τις καλύτερες επιδόσεις το 2016, παρουσιάζοντας ανάπτυξη 5,9% στα οργανικά έσοδα, σε σύγκριση με το 2,8% στο PR, το 0,3% στο CRM και το 4,6% στις εξειδικευμένες επικοινωνίες. Τα κέρδη του ομίλου αυξήθηκαν κατά 4,6%, ανερχόμενα σε 2,01 δισ. δολάρια.    
TAGS: Omnicom