To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Apple: Βελτιώνει τις επιστροφές στους publishers

Apple: Βελτιώνει τις επιστροφές στους publishers
Η Apple δουλεύει πάνω στη βελτίωση του οικονομικού συστήματος συνεργασίας με τους publishers, οι οποίοι στέλνουν μεν άρθρα και content προς δημοσίευση στο News app, ωστόσο οι επιστροφές που λαμβάνουν, είναι πολύ μικρές.

Η εφαρμογή Apple News θα επιτρέπει σε κορυφαίους media partners να χρησιμοποιούν τη δική τους τεχνολογία για να "γεμίσουν" τον διαφημιστικό χώρο με δικό τους περιεχόμενο. Μέχρι σήμερα, η Apple διατηρεί αυστηρό έλεγχο στη διαφημιστική διανομή της δικής της news app και οι publishers διαμαρτύρονται πως δεν συγκεντρώνουν επαρκή έσοδα από εκεί.

Κι όλα αυτά, ενώ εκείνοι στήνουν διαφημιστικές καμπάνιες για να τις "τρέξουν" στα δικά τους Apple News άρθρα. "Χρειάζεται αρκετή επιπρόσθετη προσπάθεια" σημείωσε executive από τον χώρο των publishers, διατηρώντας την ανωνυμία του.

Για να διορθώσει την κατάσταση, η Apple σχεδιάζει να επιτρέψει στους publishers να χρησιμοποιούν την ad τεχνολογία που ήδη εφαρμόζουν στα sites τους (όπως το DoubleClick for Publishers της Google), για τη διανομή διαφημίσεων στα Apple News.

Έτσι, θεωρεί πως θα επιτρέψει στους media partners να συγκεντρώσουν το ίδιο μέγεθος χρημάτων από views στα Apple News με αυτά που συγκεντρώνουν από τα δικά τους sites χωρίς επιπρόσθετη προσπάθεια. 
TAGS: Apple