To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Applebee’s: Κατέληξε στη Grey

Applebee’s: Κατέληξε στη Grey
Η Grey είναι η τρίτη δημιουργική εταιρεία που προσλαμβάνεται από την Applebee's μέσα σε διάστημα μικρότερο των δυο ετών στις ΗΠΑ. 

Η αλυσίδα εστιατορίων που αναγνωρίζει τον εαυτό της σαν "το μεγαλύτερο brand casual γεύματος στην Αμερική", διάλεξε τη συγκεκριμένη διαφημιστική έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο και στο οποίο συμμετείχαν αρχικά 26 εταιρείες. Διαδοχικοί γύροι, έριξαν τον αριθμό των συμμετοχών στις 6, με τη Grey να κερδίζει στο νήμα τις BBDO San Francisco και Argonaut. Τα γραφεία της Grey σε Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες είναι εκείνα που θα "τρέξουν" τις διαδικασίες. 

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Kantar Media, η Applebee's ξόδεψε περί τα 150 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμένα μέσα στις ΗΠΑ, στη διάρκεια της περσινής χρονιάς. "Είμαστε ενθουσιασμένοι για την έναρξη συνεργασίας με την Grey. Πέρα από τη βαθιά εμπειρία, τις ικανότητες και τη δημιουργικότητα, η ομάδα της Grey κατανοεί τις ανάγκες του καταναλωτή των Applebee's, την παράδοση της μάρκας και τους στόχους μας" ανέφερε η προσωρινή svp του marketing της Applebee’s, Jeannine D’Addario.