To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Arla Foods: Συνεργασία με Leo Burnett

Arla Foods: Συνεργασία με Leo Burnett
Η Arla Foods προχώρησε στην πρόσληψη της Leo Burnett London για την ανάθεση των ψηφιακών καθηκόντων που αφορούν στην εξειδικευμένη μάρκα τυριού Castello.

Η εταιρεία του ομίλου Publicis επιφορτίστηκε με την ανάπτυξη της παγκόσμιας ψηφιακής και social στρατηγικής της μάρκας, καθώς και με τον χειρισμό της diigital creative ανάπτυξης και των content production καθηκόντων.

Η πρόσληψη της Leo Burnett προέκυψε χωρίς τη διαδικασία spec κι έπειτα από την ψηφιακή δουλειά που είχε παρουσιάσει για το Lurpak, ένα άλλο brand που ανήκει στην οικογένεια της Arla Foods. Η Mother είναι εκείνη που χειρίζεται το above the line δημιουργικό για την Castello, ενώ η Carat είναι υπεύθυνη για τα media. Και οι δυο συγκεκριμένοι λογαριασμοί παραμένουν ανεπηρέαστοι από την πρόσληψη της Leo Burnett. Κατά την περσινή χρονιά, η Castello λάνσαρε καμπάνια αξίας 1,2 εκατ. λιρών με την ονομασία "Sensations", η οποία έδωσε έμφαση στις "περίπλοκες και έντονες γεύσεις και υφές" των προϊόντων της, συμπεριλαμβανομένων των Tickler, Creamy Blue και Pineapple Halo.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι με την digital προοπτική της μάρκας μας και θέλουμε να συνεργαστούμε πιο στενά με τη Leo Burnett για να αξιοποιήσουμε αυτή την προοπτική. Η ομάδα της Leo Burnett έδειξε ισχυρή δέσμευση για το Castello και πιστεύουμε πως θα μας βοηθήσει σημαντικά" ανέφερε σχετικά ο senior global category director, specialty cheese της Arla Foods, Christian Fischer.

TAGS: Arla Foods