To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

AT&T: Προσέλαβε chief marketing officer

AT&T: Προσέλαβε chief marketing officer
Η ΑΤ&Τ προσέλαβε τον βετεράνο στο χώρο του ad tech, Kirk McDonald για την ανάθεση καθηκόντων chief marketing officer, στο νέο της διαφημιστικό και data επιχειρησιακό παράρτημα.

Προηγουμένως ο McDonald εργαζόταν σε PubMatic και Time Inc. Στην εταιρεία τηλεπικοινωνιών θα έχει προϊστάμενο τον Brian Lesser, ο οποίος αποχώρησε από τη GroupM Βόρειας Αμερικής το καλοκαίρι, για να γίνει CEO της μονάδας ad - analytics της AT&T.

«Σαν CMO, ο Kirk θα είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία της marketing στρατηγικής από την εταιρεία διαφήμισης και analytics της AT&T» ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Σημειώνεται πως η AT&T επεκτείνεται, όπως και οι ανταγωνιστές της, στα πεδία των digital media, data και διαφήμισης. Σε αυτό το πλαίσιο, το 2015 εξαγόρασε τη DirecTV και πέρσι την Invade, μια τεχνολογική εταιρεία τηλεοπτικής διαφήμισης. Ταυτόχρονα, βρίσκεται σε διαδικασία ολοκλήρωσης της εξαγοράς της Time Warner.

TAGS: AT&T