To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Avis: Προχωράει σε πανευρωπαϊκή διαφημιστική αναθεώρηση

Avis: Προχωράει σε πανευρωπαϊκή διαφημιστική αναθεώρηση
Η Avis Budget Group ετοιμάζεται να προχωρήσει σε αναθεώρηση των ευρωπαϊκών διαφημιστικών της επιχειρήσεων, έχοντας ήδη έρθει σε επαφή με δημιουργικές εταιρείες για τη συμμετοχή τους στην διαγωνισμό. Και μπορεί η μάρκα ενοικίασης αυτοκινήτων να μην έχει ξεκινήσει επίσημη διαδικασία, ωστόσο έχει στείλει σχετικό αίτημα για πληροφορίες στις εταιρείες.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, ενδιάμεση εταιρεία είναι εκείνη που "τρέχει" τη διαδικασία, ενώ η Avis φέρεται να αναζητά εταιρεία για συνεργασία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ παράλληλα θέλει να συμπτύξει και τις παγκόσμιες επιχειρήσεις της.

Το 2012 η μάρκα είχε προσλάβει τη Leo Burnett για τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η VCCP ήταν εκείνη που κέρδισε τον λογαριασμό στην Ευρώπη το 2013, έπειτα από spec κι απέναντι στις MullenLowe London (πρώην DLKW Lowe) και The Brooklyn Brothers. Ακολούθως, η VCCP δημιούργησε καμπάνια με το strapline "We try harder". Το brand ξόδεψε 2 εκατομμύρια λίρες για media στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2016, ενώ το συγκεκριμένο κομμάτι χειρίζεται η Wavemaker του ομίλου WPP.

Εκπρόσωπος της Avis έσπευσε πάντως να τονίσει πως "ο λογαριασμός δεν τελεί υπό αναθεώρηση" και το brand εξακολουθεί να συνεργάζεται με τη VCCP.