To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Barclays: Προχωρά σε αναθεώρηση των media συνεργασιών

Barclays: Προχωρά σε αναθεώρηση των media συνεργασιών
Σε "συναγερμό" βρίσκεται η Maxus, έπειτα από την απόφαση της Barclays να ξεκινήσει αναθεώρηση του, ύψους 60 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της. 

Εκπρόσωπος της τράπεζας ξεκαθάρισε πως "ο οργανισμός πραγματοποιεί περιοδικές αναθεωρήσεις στο σύνολο των marketing προμηθευτών του". Τελευταία αναθεώρηση είχε πραγματοποιηθεί πριν από τρία χρόνια. 

Η ID Coms είναι η εταιρεία που εκτελεί χρέη συμβούλου στο media spec της Barclays, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η Maxus ανέλαβε τις βρετανικές επιχειρήσεις το 2011 από τη Walker Media, η οποία τότε ανήκε στην M&C Saatchi, ωστόσο στη συνέχεια εξαγοράστηκε από το Publicis Groupe και μετονομάστηκε σε Blue 449. 

O επικεφαλής του brand, Richard French ήταν εκείνος που ανέλαβε την ευθύνη για το marketing το 2015, έπειτα από μια σειρά σημαντικών αποχωρήσεων, ενώ η τράπεζα "τραβήχτηκε" το τελευταίο διάστημα από ορισμένες μεγάλες χορηγικές συνεργασίες που διατηρούσε, όπως αυτή με την αγγλική ποδοσφαιρική Premier League. 

Επιπλέον, πραγματοποιεί ενέργειες αναδιοργάνωσης, για να θωρακίσει το βρετανικό της τμήμα έναντι των νέων, αυστηρότερων τραπεζικών κανονισμών στη χώρα.  
TAGS: Barclays