To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

BMW: Ολοκληρώθηκε η content συνεργασία με το Bloomberg

BMW: Ολοκληρώθηκε η content συνεργασία με το Bloomberg
Ο όμιλος BMW ολοκλήρωσε μια μεγάλη συνεργασία με το Bloomberg, λανσάροντας ένα video, στο οποίο υπογραμμίζει τις καινοτομίες, που μπορούν να προκαλέσουν επανάσταση στο χώρο της βιομηχανίας αυτοκινήτων μέσα στα επόμενα χρόνια.

Η γερμανική εταιρεία "σημάδεψε" τα 100 χρόνια από τη δημιουργία της, με μια content συνεργασία με το Bloomberg, που είχε τίτλο "#Beyond100". Συνεντεύξεις, infographics, videos και καταχωρήσεις σε περιοδικά επικεντρώθηκαν σε θέματα όπως η αυτόνομη οδήγηση, το car sharing και τα Virtual Reality test drives. Για τον σκοπό αυτό, η in-house ομάδα του Bloomberg, Kinection, δημιούργησε ένα video, το οποίο παρουσιάζει ορισμένα από τα mobility concepts της BMW.

Η καμπάνια, που επιμελήθηκαν οι Ketchum Pleon και Vizeum, "έτρεξε" στα Bloomberg Businessweek, Bloomberg Pursuits, Bloomberg.com, καθώς και στα social media κανάλια των Bloomberg και BMW Group.

"Στον όμιλο BMW αναζητούμε πάντα την καλύτερη λύση. Αποτελεί μέρος του DNA μας. Επιπλέον, εντάσσεται στο πνεύμα των συνεργασιών μας και καθορίζει την εταιρική και ηγετική μας κουλτούρα. Έχουμε αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια πως μαθαίνουμε γρήγορα και κάνουμε τολμηρά βήματα. Η mobility του μέλλοντος θα συνδέει κάθε πτυχή των ανθρώπινων ζωών κι εκεί βλέπουμε νέες ευκαιρίες" σχολίασε ο chairman και chief executive της BMW, Harald Kruger.