To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BP: Στον WPP το σύνολο των marketing επιχειρήσεων

BP: Στον WPP το σύνολο των marketing επιχειρήσεων
Ο παγκόσμιος κολοσσός καυσίμων BP επέλεξε τον WPP σαν τον παγκόσμιο marketing συνεργάτη του έπειτα από την ολοκλήρωση αναθεώρησης, που ξεκίνησε στα μέσα του 2017 και είχε σαν αποτέλεσμα την επέκταση της συνεργασίας ανάμεσα στις δυο πλευρές. 

"Αυτή η συνεργασία έχει οδηγήσει στη δημιουργία σημαντικής δουλειάς, με πιο πρόσφατη την ανάπτυξη του logo της Helios" ανέφερε σχετικά ο επικεφαλής των communications και external affairs της BP, Geoff Morrell και συμπλήρωσε: "Καθώς εισερχόμαστε στην τρίτη δεκαετία συνεργασίας, έχουμε συμφωνήσει να δουλέψουμε με έναν νέο τρόπο, ώστε να έχουμε πιο εύκολη πρόσβαση στο ταλέντο και τις ιδέες του WPP".

Σε αυτό το πλαίσιο, ο WPP ανέπτυξε μια εξειδικευμένη ομάδα, την Team Energy, η οποία θα προσφέρει στη BP υπηρεσίες, όπως διαφήμιση, digital media, marketing communication, branding services, public relations και brand research. Η Team Energy θα αντλεί ταλέντο από τις εταιρείες Ogilvy, Grey, VML, Mindshare, Essence, SocialLabs και Landor, η βάση της θα βρίσκεται στο Λονδίνο και θα διαθέτει περιφερειακά γραφεία σε όλο τον κόσμο.

Σημειώνεται πως η BP ξόδεψε 20 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις Ηνωμένες Πολιτείες την περσινή χρονιά, σύμφωνα με την Kantar Media και 150 εκατομμύρια σε παγκόσμια κλίμακα, με βάση τις εκτιμήσεις της διεθνούς συμβουλευτικής R3.   
TAGS: WPP, BP