To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Campbell Soup: Στον Publicis το δημιουργικό και τα media

Campbell Soup: Στον Publicis το δημιουργικό και τα media
Η Campbell Soup επέλεξε το Publicis Groupe για την χειρισμό του δημιουργικού και των media αρκετών εκ των γνωστών brands που διαθέτει, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.

Ο holding όμιλος θα ασχοληθεί με τη retail δουλειά του πελάτη στις ΗΠΑ, το δημιουργικό σε Καναδά και Ασία-Ειρηνικό, καθώς και με τις digital, τεχνολογικές και consumer promotion επιχειρήσεις. Ο Publicis θα χειριστεί και το media planning and buying σε παγκόσμια κλίμακα.

Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί το τέλος της σχέσης ανάμεσα σε BBDO και Campbell, η οποία ξεκίνησε το 1954 κι αποτελούσε μια από τις πλέον μακρόχρονες στη διαφημιστική βιομηχανία.

Για την Cambell, η νέα συνεργασία με τον όμιλο Publicis "αντικατοπτρίζει τις διαρκείς προσπάθειες για εκμοντερνισμό του marketing μοντέλου και ενσωμάτωση των επικοινωνιών σε όλους τους τομείς δράσης".

Στο πεδίο των Media, η Campbell συνεργαζόταν για αρκετά χρόνια με τη MEC του WPP (στις ΗΠΑ από το 1999 και στον υπόλοιπο κόσμο από το 2006).

Αξίζει να σημειωθεί πως η Campbell αποτελούσε τον 133ο μεγαλύτερο εθνικό διαφημιζόμενο στις ΗΠΑ το 2016, με δαπάνη 321 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ad Age Datacenter.