To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Cisco: Στη DWA το παγκόσμιο media planning and buying

Cisco: Στη DWA το παγκόσμιο media planning and buying
Ο τεχνολογικός κολοσσός Cisco επέλεξε την DWA (David Wood and Associates) Media για τον χειρισμό του παγκόσμιου Media planning and buying λογαριασμού της, έπειτα από σχετική διαγωνιστική διαδικασία.

Η ανεξάρτητη media εταιρεία, η οποία εξειδικεύεται στην εξυπηρέτηση τεχνολογικών πελατών, θα εστιάσει στην προβολή των υπηρεσιών Enterprise B2B της Cisco προς τους επιχειρηματικούς της πελάτες σε ολόκληρο τον κόσμο.

"Είναι χαρά για εμάς να ανακοινώσουμε πως η DWA θα αποτελέσει τη νέα global paid media συνεργάτιδά μας, καθώς διαθέτει σημαντική εμπειρία στο b-to-b πεδίο και ικανότητα να κινείται με άνεση μέσα στο ψηφιακό οικοσύστημα" ανέφερε μεταξύ άλλων η senior director of global media της Cisco, Jitka Petrickova. Αρκετούς μήνες πριν, η Ogilvy είχε κερδίζει το δημιουργικό κομμάτι των επιχειρήσεων της Cisco, αντικαθιστώντας την Goodby Silverstein & Partners, η οποία είχε διακόψει τη συγκεκριμένη συνεργασία λόγω "διαφορών στη στρατηγική και τη δημιουργική δουλειά".

Η αρχική καμπάνια της Ogilvy έκανε την εμφάνισή της τον Αύγουστο, με ένα διαφημιστικό σποτ που δημιουργήθηκε για να προβάλει τις νέες υπηρεσίες δικτύου της Cisco.

Σύμφωνα, τέλος, με την Kantar Media, η τεχνολογική εταιρεία ξόδεψε περί τα 42 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά.     
TAGS: Cisco