To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coca-Cola: Αναδείχθηκε Most Effective Brand 2019

Coca-Cola: Αναδείχθηκε Most Effective Brand 2019
Η Coca-Cola ξανακερδίζει τον τίτλο του Most Effective Brand για το 2019, σύμφωνα με τον Effie Index, ο οποίος μετρά τις πιο αποτελεσματικές ιδέες μάρκετινγκ από όλο τον κόσμο.

Τα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης, τα fast food και οι εταιρείες κατέκτησαν την κορυφή της κατάταξης. Επιπλέον, στο τοπ 20 των πιο αποτελεσματικών διαφημιστικών γραφείων βρέθηκαν ομάδες από 12 χώρες.

Στην κατηγορία Most Effective Marketers διακρίθηκαν οι Unilever, Nestlé, The CocaCola Company, McDonald’s και Procter & Gamble. Η Unilever διατήρησε τον τίτλο της στο νούμερο ένα της κατάταξης για έκτη χρονιά. Στην κατηγορία Most Effective Brands διακρίθηκαν οι CocaCola, McDonald’s, Vodafone, KFC και IKEA, με την Coca-Cola να επιστρέφει στην κορυφή, εκθρονίζοντας την Pepsi. Είναι η πέμπτη χρονιά που καταλαμβάνει αυτήν τη θέση από το 2011.

Στην κατηγορία Most Effective Agency Holding Groups διακρίθηκαν οι WPP Group, Omnicom, IPG, Publicis Groupe και Dentsu. Στην κατηγορία Most Effective Agency Networks διακρίθηκαν οι McCann Worldgroup, BBDO Worldwide, Ogilvy, Wunderman Thompson και DDB Worldwide.

Στην κατηγορία Most Effective Agency Offices διακρίθηκαν οι Sancho BBDO (Μπογκοτά), FP7/DXB (Ντουμπάι) McCann Worldgroup (Νέο Δελχί), Ogilvy (Βομβάη), DDB Group (Όκλαντ). Στην κατηγορία Most Effective Independent Agencies οι Jung von Matt (Αμβούργο), Interaction (Κόστα Ρίκα), Special Group (Όκλαντ), Medulla Communications (Βομβάη) και Rafineri (Κωνσταντινούπολη).