To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Coca Cola: Για πρώτη φορά εκτός Top 10 της BrandZ

Coca Cola: Για πρώτη φορά εκτός Top 10 της BrandZ
Η Coca Cola, ένα από τα σημαντικότερα brands στον κόσμο, θορυβήθηκε έπειτα από την αποτυχία της να συμπεριληφθεί στο top 10 της ετήσιας έκθεσης της BrandZ, για πρώτη φορά από τη στιγμή που αυτή ξεκίνησε να συντάσσεται.

Η μάρκα, που έχει παράδοση 130 χρόνων, ήταν μόνιμα παρούσα στην πρώτη 10αδα βάσει brand αξίας, από το 2006, έτος που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά η έκθεση της BrandZ και την είχε βρει τρίτη, πίσω από Microsoft και GE. Σύντομα έχασε έδαφος από τη Google και πέρσι υποχώρησε στην 8η θέση, παρά το γεγονός πως η αξία της βελτιωνόταν χρόνο με το χρόνο.

Φέτος, η αξία του brand της Coca Cola υποχώρησε για πρώτη φορά στην ιστορία της έκθεσης, κατά 4% κι έπεσε στα 80,3 δισεκατομμύρια δολάρια, εν μέσω αυξανόμενης δημόσιας ανησυχίας για τυος κινδύνους που μπορεί να προκαλέσει στην υγεία η χρήση ζάχαρης. Έτσι, βρέθηκε στη 13η θέση, μια θέση πίσω από το brand καπνικών, Marlboro (ειρωνική εξέλιξη, σε ότι αφορά το κομμάτι της υγείας...).

Άλλα brands που προσπέρασαν την Coca Cola σε σύγκριση με πέρσι, είναι τα Facebook, Amazon, McDonald's και η κινέζικη τεχνολογική εταιρεία Tencent. Η Coca Cola δεν τοποθετήθηκε άμεσα για την εξέλιξη αυτή, ωστόσο έχει ήδη ξεκινήσει την ανάληψη δράσεων για την ενίσχυση του brand, όπως το λανσάρισμα νέας παγκόσμιας καμπάνιας τον Ιανουάριο, που ενοποιεί όλα της τα ποτά υπό το όνομα Coca Cola.

Σημειώνεται πως στην πρώτη θέση του Top10 βρέθηκε η Google και την ακολούθησαν κατά σειρά οι Apple, Microsoft, AT&T, Facebook, Visa, Amazon, Verizon, McDonald's και IBM.