To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Converse: Στην Initiative τα παγκόσμια media

Converse: Στην Initiative τα παγκόσμια media
Η Converse επέλεξε την Initiative για τον χειρισμό του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης που είχε ξεκινήσει νωρίτερα μέσα στο έτος.

Εκπρόσωπος της μάρκας αθλητικών ειδών επιβεβαίωσε πως έχει ήδη ξεκινήσει η συνεργασία με το media shop, ενώ η PHD που χειριζόταν μέχρι πρότινος τον λογαριασμό, επέλεξε να μην συμμετάσχει στο spec για να υπερασπιστεί το δικαίωμά της.

Αυτή είναι η τελευταία, από μια σειρά προσπαθειών που πραγματοποιεί η Converse για να ανακτήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών έπειτα από την κάμψη πωλήσεων και την ανάπτυξη άλλων μεγάλων παικτών, όπως η Adidas, στο fashion πεδίο. Στο τελευταίο τρίμηνο, η Converse ανέφερε πτώση 8% στα έσοδα, τα οποία έφτασαν στα 483 εκατομμύρια δολάρια, ενώ εκπρόσωποι της μητρικής Nike τόνισαν πως σκόπευαν να ενισχύσουν την digital διαφήμιση για τη μάρκα.

Νωρίτερα μέσα στην άνοιξη, η Converse ανέθεσε την ηγεσία του marketing στη Sophie Bambuck, η οποία αντικατέστησε τον Julien Cahn. Σε δημιουργικό επίπεδο, η μάρκα συνεργάζεται με την Wieden & Kennedy, ενώ τα προηγούμενα χρόνια διατηρούσε συνεργασίες με τις Anomaly και R/GA.    
TAGS: Converse