To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Costa: Προχωρά σε παγκόσμιο δημιουργικό spec

Costa: Προχωρά σε παγκόσμιο δημιουργικό spec
Η αλυσίδα καταστημάτων καφέ Costa, η οποία ανήκει στη Whitbread, ξεκινά αναζήτηση νέας εταιρείας για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού.

Το brand επικοινώνησε με εταιρείες τις προηγούμενες μέρες, μέσω της συμβουλευτικής AAR η οποία είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη της διαδικασίας. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η Costa αναζητά μια μοναδική εταιρεία για τη δημιουργία έξι καμπανιών το χρόνο, καθώς και για το brand development και activation στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες έξι αγορές, μεταξύ των οποιών η Κίνα, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Ντουμπάι), η Νοτιοανατολική Ασία και η Πολωνία.

Η 101 που ήταν υπεύθυνη για αυτή τη δουλειά, δεν θα επιχειρήσει να τη διατηρήσει, καθώς δεν διαθέτει παγκόσμιο αποτύπωμα. Παράλληλα, η Karmarama, η οποία είχε δουλέψει με την Costa από το 2010, δεν ξεκαθάρισε αν λάβει μέρος στο spec.

Η αναθεώρηση της εταιρείας καφέ προκύπτει λίγες εβδομάδες μετά την πρόσληψη της πρώην senior marketer της Cadbury, Sarah Barron για την ανάληψη καθηκόντων chief marketing officer. "Αποκτούμε παρουσία σε έναν αριθμό αγορών του εξωτερικού και θέλουμε να διασφαλίσουμε την κατάλληλη συνεργασία για να ενισχύσουμε αυτή την κίνηση" ανέφερε μεταξύ άλλων η global brand director της μητρικής Whitbread, Caroline Harris.
TAGS: Costa Coffee