To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Coty: Στην R/GA το δημιουργικό των Clairol και Wella

Coty: Στην R/GA το δημιουργικό των Clairol και Wella

Η Coty επέλεξε την R/GA για τον χειρισμό του δημιουργικού marketing των brands που εξαγόρασε πρόσφατα, Clairol και Wella, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής αναθεώρησης.

Η συνεργασία ανάμεσα στις δυο πλευρές τίθεται σε άμεση ισχύ και η διαφημιστική εταιρεία θα ηγηθεί των προσπαθειών για να ενισχύσει τη μάρκα Clairol στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Wella σε παγκόσμια κλίμακα.

"Η πρόσληψη της R/GA θα φέρει νέα επίπεδα δημιουργικότητας στις μάρκες Wella και Clairol" ανέφερε σε σχετική δήλωση η svp of retail hair color and styling της Coty, Rosa Ajjam, που χαρακτήρισε τα νέα σαν "βασικό κομμάτι της στρατηγικής μας για την αναζωογόνηση της κατηγορίας retail hair". Στο παρελθόν, η R/GA είχε τη L'Oreal στο πελατολόγιό της, ωστόσο δεν είχε παρουσιάσει καμία μεγάλη καμπάνια στο χώρο ομορφιάς τα τελευταία χρόνια. Η συγκεκριμένη αναθεώρηση ξεκίνησε όταν η Coty ολοκλήρωσε την εξαγορά των εξειδικευμένων επιχειρήσεων ομορφιάς της P&G τον Οκτώβριο του 2016.

Σημειώνεται πως η Grey του ομίλου WPP αποτελούσε τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα των Clairol και Wella, πριν την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό τους. Τον Φεβρουάριο, η διαφημιστική είχε ανακοινώσει πως αποσύρεται από το σύνολο των brands που περιελάμβανε η συμφωνία ανάμεσα σε Coty και P&G.

Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media, η P&G ξόδεψε 25 εκατομμύρια σε paid media για το Clairol στις ΗΠΑ το 2016 (από τα 40 του 2015).