To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Danone: Στη Wavemaker τα media Βόρειας Αμερικής

Danone: Στη Wavemaker τα media Βόρειας Αμερικής
Η Danone κατέληξε στην επιλογή της Wavemaker του ομίλου WPP για την ανάληψη των media επιχειρήσεων στη Βόρεια Αμερική, καθώς η μεγάλη γαλακτοκομική εταιρεία επιδιώκει να αποκτήσει καλύτερη πρόσβαση στους καταναλωτές και ειδικότερα στους νεότερους σε ηλικία.

Η επιλογή αυτή προκύπτει λίγο καιρό μετά την εξαγορά της WhiteFoods από τη Danone αντί 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η πρόσληψη της Wavemaker καλύπτει το σύνολο του προϊοντικού portfolio της Danone σε Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά.

Προηγουμένως, η Carat ήταν εκείνη που χειριζόταν τα media της Danone, ενώ η Spark ήταν υπεύθυνη για τον αντίστοιχο λογαριασμό της WhiteWave. Αυτές οι δυο media εταιρείες συμμετείχαν στην διαδικασία αναθεώρησης, που τελικά ανέδειξε νικήτρια τη Wavemaker, ανέφερε ο President της κατηγορίας US yogurt της DanoneWave, Sergio Fuster. Επιπλέον, ο Fuster τόνισε πως τα τέσσερα μεγαλύτερα brands της μάρκας, Dannon, Silk, Horizon και International Delight, θα λάβουν τη μερίδα του λέοντος από τη media δαπάνη της εταιρείας.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από τη Danone, η Carat - που διατηρεί τα media από το 2013 - θα συνεχίσει να "τρέχει" τον λογαριασμό κατά την περίοδο μετάβασης στα νέα δεδομένα. Σημειώνεται πως ο WPP δουλεύει για το δημιουργικό των επιχειρήσεων γιαουρτιού της DanoneWave, ενώ η Fallon είναι υπεύθυνη για τις φυτικές επιχειρήσεις, τις κρέμες καφέ και τα λοιπά ροφήματα. 
TAGS: Danone, Wavemaker