To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Διαφημιστικές προοπτικές από το music streaming

Διαφημιστικές προοπτικές από το music streaming
Μελέτη της GroupM σε συνεργασία με το Spotify

Το content streaming και ιδιαίτερα η ακρόαση μουσικής, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν διαμεσολαβητής για τα λοιπά στοιχεία της καταναλωτικής συμπεριφοράς και εταιρείες, όπως οι Spotify και GroupM θέλουν να αξιοποιήσουν αυτή τη δυνατότητα.

Στο πλαίσιο της πολυετούς συνεργασίας στο κομμάτι του data και της έρευνας ανάμεσα στον μητρικό όμιλο της Group M, WPP και τη μουσική υπηρεσία, οι δυο πλευρές επιδιώκουν να μελετήσουν την κατανάλωση streaming media.

Στα ευρήματα της μελέτης αυτής, περισσότερο από το 60% της streaming δραστηριότητας γίνεται μέσω mobile συσκευών και αρκετή από αυτή συνδέεται με "διαθέσεις και στιγμές". Η GroupM περιμένει πως αυτές οι streaming mobile δραστηριότητες θα μεταφραστούν σε εντελώς νέα μπάτζετ για τη διαφημιστική δαπάνη κι εκτιμά πως τα επόμενα χρόνια οι διαφημίσεις θα στοχεύουν ειδικά σε ανθρώπους με βάση τον χώρο στον οποίο βρίσκονται και τη δραστηριότητα την οποία κάνουν. Έτσι, θα προκύψουν περί τα 220 εκατομμύρια δολάρια νέων διαφημιστικών εσόδων για τις αγορές στις οποίες επικεντρώθηκε η μελέτη (Αυστραλία, Καναδάς, Γαλλία, Γερμανία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Σουηδία).

"Προσπαθούμε να απεικονίσουμε αυτό που πιστεύουμε πως είναι οι νέες διαφημιστικές στιγμές. Οι διαθέσεις και οι στιγμές αποτελούν μια γενική ευκαιρία στόχευσης, που μπορεί να αναγνωριστεί σε πολλαπλά media κι όχι μονάχα στο Spotify και το streaming" ανέφερε ο επικεφαλής του data και analytics strategic development της GroupM, Simeon Duckworth.

Σε άλλα σημεία της μελέτης, αναφέρεται πως το 53% των mobile music streamers ακούνε μουσική ενώ κάνουν δουλειές του σπιτιού, το 42% ενώ μαγειρεύουν, το 30% τη στιγμή που κάνουν μπάνιο και το 20% σε διάφορες εξυπηρετήσεις. Αμφότερες οι GroupM και Spotify πιστεύουν πως η ανάπτυξη της κατανάλωσης streaming content, αντιπροσωπεύει μια μεγάλη μετατόπιση για τους Media buyers και τους διαφημιζόμενους, ωστόσο "υπάρχει πραγματική σπανιότητα στο κομμάτι του data", πρόσθεσε ο Duckworth.   
TAGS: GroupM, Spotify