To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διαφημιστικό spec από τη luxury σοκολάτα Godiva

Διαφημιστικό spec από τη luxury σοκολάτα Godiva
Η luxury μάρκα σοκολάτας Godiva, που ανήκει στην Pladis, ξεκίνησε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών της συνεργασιών.

Το brand αναζητά μια εταιρεία που θα αναπτύξει μια απλή παγκόσμια brand στρατηγική και καμπάνια για τη retail boutique και τις FMCG επιχειρήσεις που διαθέτει.

Ο συγκεκριμένος λογαριασμός αποτελεί για την ώρα αντικείμενο χειρισμού από την The & Partnership London, η οποία θα τον διεκδικήσει εκ νέου μέσω του γραφείου της Νέας Υόρκης. Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη εταιρεία, είχε αναμετρηθεί με τις MullenLowe London και Havas London το 2016 για να κερδίσει τους διεθνείς διαφημιστικούς λογαριασμούς των Godiva και McVitie’s.

Η Grey London, που είναι υπεύθυνη για το κομμάτι του Ηνωμένου Βασιλείου, δεν θα επηρεαστεί από τη αναθεώρηση.
TAGS: Godiva