To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Diageo: Ενίσχυσε το digital τμήμα

Diageo: Ενίσχυσε το digital τμήμα
Η Diageo ενίσχυσε το ψηφιακό της τμήμα, με την πρόσληψη του global digital director της Carat, Jerry Daykin, ο οποίος καλείται να αναλάβει καθήκοντα head των digital media partnerships. 

Ο Daykin εντάχθηκε στην Carat το 2014, προερχόμενος από τη Mondelez International, όπου επέβλεπε τη social media στρατηγική για τη μάρκα σοκολάτας Cadbury, ενώ είχε καθοδηγήσει την ενεργοποίηση της χορηγίας των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012 στο Λονδίνο. Συνέχισε να συνεργάζεται με τη Mondelez σαν global digital director του λογαριασμού, αλλά με το βλέμμα κυρίως στην Ευρώπη, ενώ ασχολούταν επίσης με τους λογαριασμούς των Lego και Adidas. 

Στη Diageo, θα αξιοποιήσει τη γνώση του γύρω από τις social πλατφόρμες Facebook και Twitter, προκειμένου να ενισχύσει τη media στρατηγική της εταιρείας αλκοολούχων. Σημειώνεται πως η Diageo αποτελεί έναν από τους πρώτους διαφημιζόμενους που ξεκίνησε επίσημη συνεργασία με το Twitter. 

Στην Carat θα τον αντικαταστήσει, σαν global digital director, ο William Lake, που προέρχεται από τη βρετανική the7stars. Υπενθυμίζεται πως τον Σεπτέμβριο του 2016, η Diageo ολοκλήρωσε την παγκόσμια αναθεώρηση των media συνεργασιών της, διατηρώντας στη Dentsu Aegis το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων.

TAGS: Diageo