To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Diageo: Στη Dentsu Aegis τα παγκόσμια media

Diageo: Στη Dentsu Aegis τα παγκόσμια media
Η Diageo επέλεξε τη Dentsu Aegis για τον χειρισμό των media σε Βόρεια Αμερική, Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Νοτιοανατολική Ασία, ολοκληρώνοντας με αυτό τον τρόπο την παγκόσμια planning and buying αναθεώρηση που ξεκίνησε τον Μάιο. Η Mindshare του ομίλου WPP θα επιβλέπει Ινδία και Νότια Αφρική, ενώ η Mediavest του Publicis Groupe θα είναι υπεύθυνη για την Αυστραλία.

"Η media αναθεώρηση μας έδωσε την ευκαιρία να ενισχύσουμε τα brands μας με σπουδαίο ταλέντο σκέψη, ώστε να προσφέρουμε μια εξαιρετική media planning προσέγγιση στους πελάτες μας στο μέλλον και να χτίσουμε ένα σωστό αποτύπωμα" ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας, σε σχετική τοποθέτηση και συνέχισε: "Συναντηθήκαμε με τέσσερις media εταιρείες σε αυτό το διαγωνισμό, όλες μας εξέπληξαν και θέλουμε να τις ευχαριστήσουμε για τις προσπαθειές τους".

Η Diageo, που έχει στο portfolio της τις μάρκες Johnnie Walker, Smirnoff και Captain Morgan μεταξύ άλλων, έχει συνεργαστεί και με τα τέσσερα μεγάλα δίκτυα στο παρελθόν. Σε ότι αφορά τη συνέχιση της συνεργασίας με την Carat στη Βόρεια Αμερική, αποτελεί σύμφωνα με τη Diageo... "μια συνέχιση, αλλά και ανανέωση της μεταξύ μας σχέσης, καθώς η Carat έχει διεισδύσει βαθιά στον οργανισμό Dentsu Aegis κι έχει χτίσει μια ιδανική ομάδα συνεργατών για εμάς" ανέφερε ο chief marketing officer της Diageo North America, James Thompson.

Τέλος, η Diageo πρόσθεσε στο ρόστερ την Barton F.Graf για να εργαστεί για τις μάρκες Ketel One και Bulleit.