To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δημιουργική αναθεώρηση από τη Lowe’s στις ΗΠΑ

Δημιουργική αναθεώρηση από τη Lowe’s στις ΗΠΑ
Η αμερικάνικη αλυσίδα ειδών σπιτιού, Lowe's επιβεβαίωσε πως έχει ξεκινήσει πλήρη δημιουργική αναθεώρηση, σε μια εξέλιξη που απειλεί τα δικαιώματα της Omnicom, η οποία χειρίζεται τον συγκεκριμένο λογαριασμό στις Ηνωμένες Πολιτείες τα 12 τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, η Lowe's επιδιώκει συνεργασία με πολλαπλά shops για τη δημιουργία των μελλοντικών της καμπανιών, ενώ η διαδικασία αναθεώρησης θα "τρέξει" εσωτερικά.  "Καθώς συνεχίζουμε να εξερευνούμε αποτελεσματικούς τρόπους σύνδεσης με τους καταναλωτές, αποφασίσαμε να εξελίξουμε το εταιρικό επιχειρηματικό μοντέλο και να συνεργαστούμε με ένα ρόστερ δημιουργικών εταιρειών. Θεωρούμε πως αυτή η νέα προσέγγιση θα μας προσφέρει μια ομάδα με το απαιτούμενο ταλέντο, ώστε να ηγηθούμε στο δυναμικό marketing περιβάλλον" ανέφερε εκπρόσωπος της Lowe's. Ο εκπρόσωπος πρόσθεσε πως η BBDO, που χειρίζεται ήδη τον λογαριασμό, συμμετέχει στη διαδικασία, ώστε να συμπεριληφθεί στο ρόστερ.

Η παραπάνω εξέλιξη προκύπτει 10 μήνες μετά τη μετακίνηση του media-planning and buying λογαριασμού της Lowe's στην Starcom Worldwide από την OMD. Τέλος, σημειώνεται πως με βάση τα στοιχεία της Kantar Media, η εταιρεία ξόδεψε περί τα 400 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά και άλλα 176 εκατ. στο πρώτο εξάμηνο του 2017.
TAGS: OMD, Lowe's