To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dunkin’ Donuts: Στην Publicis Media τα media στις ΗΠΑ

Dunkin’ Donuts: Στην Publicis Media τα media στις ΗΠΑ
Η Dunkin' Donuts ανακοίνωσε την μετακίνηση του media λογαριασμού των Ηνωμένων Πολιτειών στην Publicis Media, η οποία θα απορροφήσει πόρους από shops, όπως αυτά των Digitas και Blue 449 για τη δημιουργία μιας αποκλειστικής μονάδας για τον πελάτη, που θα έχει επικεφαλής την president της Digitas North America, Jodi Robinson.

Η συγκεκριμένη μονάδα δεν έχει προκύψει ακόμα, ωστόσο θα συνεργαστεί με την ηγεσία της Dunkin' Donuts και τους franchise συνεργάτες για το σύνολο του εθνικού και τοπικού media planning and buying. 

Η πρόσληψη της Publicis Media προέκυψε έπειτα από αναθεώρηση (η πρώτη σε διάστημα 20 χρόνων για το brand) που ξεκίνησε νωρίτερα μέσα στο έτος. Σύμφωνα με όσα διέρρευσαν, οι MDC Media Partners και Havas Media διαγωνίστηκαν με την Publicis για τον διαγωνισμό, ενώ συμμετείχε και η συνεργάτιδα της μάρκας, Trilia, μια full service εταιρεία που έστησαν οι Hill Holliday και Erwin Penland για λογαριασμό του IPG. Σημειώνεται πως η Hill Holiday αρνήθηκε να υπερασπιστεί τον δημιουργικό λογαριασμό της Dunkin' Donuts, σε ξεχωριστή αναθεώρηση που ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο, με νικήτριες τις BBDO και Arc Worldwide.

Στο μεταξύ, με βάση τα στοιχεία της Kantar Media, η Dunkin' Brands (μητρική της Donuts) ξόδεψε 150 εκατομμύρια δολάρια σε paid media το 2016 στις Ηνωμένες Πολιτείες.