To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

eMarketer: Στα 584,14 δις. δολάρια η δαπάνη στο τέλος του 2017

eMarketer: Στα 584,14 δις. δολάρια η δαπάνη στο τέλος του 2017
Η δαπάνη στα μετρήσιμα μέσα σε παγκόσμια κλίμακα θα αγγίξει τα 584,14 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του έτους και θα προσεγγίσει τα 757,44 δισεκατομμύρια το 2021 σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του eMarketer, καθοδηγούμενη κυρίως από τς επενδύσεις των διαφημιζόμενων στα mobile formats. Ο ρυθμός διαφημιστικής ανάπτυξης για την εξεταζόμενη περίοδο θα κυμανθεί μεταξύ 4,9% και 8,3%.

Η κάθε αγορά που περιλαμβάνεται στην πρόβλεψη της eMarketer (Worldwide Ad Spending: eMarketer’s Updated Estimates and Forecast for 2016-2021), παρουσιάζει ποικιλία στοιχείων, βασισμένη στις διαφημιστικές και οικονομικές συνθήκες, μεταξύ άλλων παραγόντων. Αργεντινή, Κίνα, Ινδία, Ινδονησία και Ιρλανδία θα βιώσουν την ταχύτερη ανάπτυξη τη φετινή χρονιά, ενώ Φινλανδία, Γαλλία, Χονγκ Κονγκ και Σιγκαπούρη θα έρθουν αντιμέτωπες με την χαμηλότερη ανάπτυξη.

Η Βόρεια Αμερική θα εξακολουθήσει να βρίσκεται στην κορυφή της αγοράς διαφημιστικής δαπάνης, με ποσοστό αύξησης 5,2% την τρέχουσα χρονιά, το οποίο υπολείπεται του παγκόσμιου μέσου όρου (7%), χάρη στο γεγονός πως αποτελεί μια από τις πιο ώριμες digital περιφέρειες στον κόσμο.

Στον υπόλοιπο κόσμο, η ψηφιακή διαφημιστική ανάπτυξη σε Ινδία και Κίνα θα γνωρίσει σημαντική άνοδο εντός της περιφέρειας Ασίας-Ειρηνικού, η οποία μάλιστα αναμένεται να προσπεράσει τη Βόρεια Αμερική σε συνολική δαπάνη μέχρι το 2019.   
TAGS: eMarketer