To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Facebook: Νέα εργαλεία για διαφημιζόμενους

Facebook: Νέα εργαλεία για διαφημιζόμενους
Το Facebook ανανέωσε τις προσφορές του προς τους διαφημιζόμενους, εισάγοντας τέσσερα νέα εργαλεία, τα οποία προσφέρουν διασυνοριακές λύσεις για να βοηθήσουν τις εταιρείες να φτάσουν πιο εύκολα στους πελάτες τους και να αναπτυχθούν εθνικά, περιφερειακά και παγκόσμια.

Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα μέσα στη χρονιά, το social δίκτυο απέσυρε 17 διαφημιστικά formats, καθώς δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα.

Τα τέσσερα νέα εργαλεία είναι τα ακόλουθα: 1. Dynamic Language Optimization, το οποίο επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να τοποθετήσουν διαφορετικές γλώσσες σε ένα διαφημιστικό σετ, με το Facebook να συνδέει τη σωστή γλώσσα με τον κατάλληλο χρήστη, 2. FBIQ Cross-Border Business Insights Finder: Επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να ξεκλειδώσουν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, παρέχοντας συγκριτικές τοπικές πληροφορίες, βασισμένες στις επιδόσεις προηγούμενων καμπανιών, 3. Multi-city Targeting: Επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να φτάσουν σε ανθρώπους σε πολλαπλές πόλεις, με βάση το μέγεθος του πληθυσμού τους και 4. Multi-Country Lookalikes: Επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να βρουν τους καλύτερους πελάτες σε συνδυασμό με τις χώρες που επιλέγουν.      
TAGS: Facebook