To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

FCA: Στη DDB οι Jeep και Alfa Romeo

Η Fiat Chrysler Automobiles ονόμασε την DDB Chicago σαν την βασική δημιουργική της συνεργάτιδα για τις μάρκες Jeep και Alfa Romeo στις Ηνωμένες Πολιτείες, επιβεβαιώνοντας την εξέλιξη αυτή με μια σύντομη ανακοίνωσή της.

Η DDB είχε προστεθεί στο ρόστερ της FCA νωρίτερα μέσα στη χρονιά, στο πλαίσιο της γενικής αναδιάρθρωσης των συνεργασιών που πραγματοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία και αρχικά για τη μάρκα Alfa Romeo. Παράλληλα, η FCB είχε επιλεγεί για να χειριστεί σημαντικό μέρος της δουλειάς για Jeep και Fiat. Ωστόσο, η κατάσταση άλλαξε γρήγορα για τη Jeep, με την DDB να αναλαμβάνει τη δημιουργία ενός εκ των δυο σποτς που έπαιξαν κατά τη διάρκεια του Super Bowl (το άλλο υπέγραψε η Iris New York), ενώ εργάστηκε και για τη μάρκα Translation.

Συνολικά, η FCA ξόδεψε 280,6 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα για τη Jeep το 2015 και άλλα 5,3 εκατομμύρια για την Alfa Romeo, σύμφωνα με στοιχεία της Kantar Media.

Αξίζει να σημειωθεί πως η παραπάνω εξέλιξη προέκυψε λίγες ημέρες μετά τη διακοπή συνεργασίας με τη Wieden & Kennedy Portland, που αποτελούσε βασική συνεργάτιδα για Chrysler και Dodge, ενώ η FCA γνωστοποίησε επίσης πως η FCB Chicago θα είναι υπεύθυνη για τη Fiat στη Βόρεια Αμερική, προς αντικατάσταση της The Richards Group, η οποία θα συνεχίσει μονάχα για τη μάρκα Ram.