To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

FCB: Ενισχύει το δημιουργικό με νέο global ρόλο

FCB: Ενισχύει το δημιουργικό με νέο global ρόλο
Η FCB ανακοίνωσε το προηγούμενο διάστημα τη δημιουργία ενός νέου παγκόσμιου creative partner ρόλου, με την έδρα του να βρίσκεται στο Παρίσι. 

Η δημιουργική εταιρεία του ομίλου Interpublic επέλεξε τον Fred Levron, έναν Γάλλο που έχει ξοδέψει 11 χρόνια στην Ogilvy & Mather Paris, για να αναλάβει τον συγκεκριμένο ρόλο κι αφού προηγουμένως είχε αποτελέσει creative director στον κολοσσό του sports & entertainment, Creative Artists Agency στο Λος Άντζελες. Ο Levron θα αναφέρεται απευθείας στην global chief creative officer Susan Credle, η οποία ενέταξε την προσθήκη αυτή στο πλαίσιο του νέου positioning της εταιρείας με τίτλο "Never Finished". 

"Στην FCB έχουμε δεσμευτεί για τη δημιουργία Never Finished ιδεών για τα μεγάλα brands. Ο Fred αποτελεί το ιδανικό συμπλήρωμα για τη συγκεκριμένη θέση και τη φιλοδοξία μας, χάρη στο ταλέντο που διαθέτει" σχολίασε η Credle. Ο νέος ρόλος που κλήθηκε να καλύψει ο Levron θεωρείται κρίσιμος, καθώς θα κληθεί να βοηθήσει τις δημιουργικές ομάδες της FCB ανά τον κόσμο, να επεκτείνουν τις προσφορές προς τους πελάτες. 

Επιπλέον, ακολουθεί την πρόσληψη του Brandon Cooke, που είχε εργαστεί σαν marketing επικεφαλής στη mcgarrybowen, ώστε να αναλάβει καθήκοντα global chief communications officer.   
TAGS: FCB