To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ford: Πήρε chief brand officer από την Apple

Ford: Πήρε chief brand officer από την Apple
Η Ford Motor Company προχώρησε στην πρόσληψη του Musa Tariq από την Apple, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα vice president και chief brand officer, καθώς η αμερικάνικη κατασκευάστρια εταιρεία αυτοκινήτων επιδιώκει να καθιερώσει τον εαυτό της σαν μια "mobility company" μέσα στον 21ο αιώνα.

Ο Tariq εντάσσεται στη Ford, προερχόμενος από τη θέση του global marketing και communications director στην Apple Retail. Επιπλέον, έχει εργαστεί σε σημαντικές social και digital θέσεις σε εταιρείες, όπως οι Nike και Burberry, ενώ ξεκίνησε την καριέρα του σε JWT και Saatchi & Saatchi Advertising.

Στη νέα του θέση, που τίθεται σε ισχύ από τα τέλη Ιανουαρίου, θα είναι υπεύθυνος για την επιπλέον ανάπτυξη και διαφοροποίηση του brand Ford σε ολόκληρο τον κόσμο. "Καθώς αναπτύσσουμε τις επιχειρήσεις μας, επεκτείνουμε και την εστίαση στη διαφοροποίηση της βασικής μας μάρκας, η οποία είναι γνωστή και αγαπητή σε όλο τον κόσμο. Θέλουμε να συνδεθούμε με περισσότερους πελάτες και stakeholders μέσα από ανταγωνιστικά προγράμματα marketing κι επικοινωνίας" σχολίασε ο president και chief executive της Ford, Mark Fields.

Ο Tariq θα αναφέρεται στους Stephen Odell (executive vice president, global marketing, sales και service) και Ray Day (vice president, communications).
TAGS: Apple, Ford