To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ford: Προς επέκταση συνεργασίας με τον WPP

Ford: Προς επέκταση συνεργασίας με τον WPP
Η παγκόσμια συνεργασία του ομίλου WPP με τη Ford τελεί υπό αναθεώρηση κι ενδέχεται να αναθεωρηθεί, αν και οι τελικές αποφάσεις δεν έχουν ακόμα ληφθεί.

Σε σύντομη ενημέρωσή του τις προηγούμενες ώρες, ο WPP ανέφερε πως... "στις 27 Νοεμβρίου του 2017, στο Ντιτρόιτ, η Ford Motor Company ενημέρωσε προφορικά τον WPP πως κάνουν σκέψεις για το μελλοντικό εσωτερικό κι εξωτερικό marketing μοντέλο και θέλουν να εισέλθουν σε ευρύτερη συνεργασία με τον όμιλο για περίοδο που θα συμφωνηθεί μέσα στο 2018. Ο WPP επεξεργάζεται την πρόταση και βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Ford για τα επόμενα βήματα".

Η συγκεκριμένη εξέλιξη προσφέρει ανακούφιση στις τάξεις του ομίλου επικοινωνίας, έπειτα από τα πρόσφατα απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα και την πίεση που ασκήθηκε στον Sir Martin Sorrell για να ευθυγραμμίσει την επιχείρηση.

Επιπλέον, σημειώνεται πως η Ford, που προσέλαβε chief brand officer τον Ιανουάριο, αναζητά τώρα βασική global social media συνεργάτιδα.  
TAGS: WPP, Ford