To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

General Mills: Δημιουργική αναθεώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο

General Mills: Δημιουργική αναθεώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο
Η General Mills ξεκίνησε αναθεώρηση των δημιουργικών της συνεργασιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, για μια σειρά από brands, όπως τα Jus-Rol, Betty Crocker, Green Giant και Nature Valley.

Η αμερικάνικη εταιρεία τροφίμων είχε προσλάβει τη Grey London σαν τη βασική βρετανική συνεργάτιδα το 2015, έπειτα από σχετικό διαγωνισμό. Η αξία του λογαριασμού εκτιμάται σε 11 εκατομμύρια λίρες και περιλαμβάνει δουλειά στο κομμάτι του activation για τις μάρκες Häagen-Dazs και Old El Paso.

"Αναθεωρούμε τακτικά το εταιρικό μας ρόστερ, ώστε να ταιριάζει με τις προδιαγραφές των επιχειρήσεών μας, ωστόσο δεν μπορούμε να σχολιάσουμε περισσότερα" ανέφερε εκπρόσωπος της General Mills, η οποία συνεργάζεται με μια σειρά από εταιρείες, όπως η Saatchi & Saatchi που χειρίζεται τη μάρκα Häagen-Dazs και την 72andsunny, η οποία είναι υπεύθυνη για το δημιουργικό στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2016. Το παγκόσμιο media planning and buying χειρίζεται η Mindshare του δικτύου GroupM.

Αξίζει να σημειωθεί πως τον Ιούνιο ο πρώην VP του strategic marketing της Coca-Cola, Ivan Pollard εντάχθηκε στη General Mills σαν global chief marketing officer και στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης, που βρήκε την εταιρεία να "κόβει" πολλούς ρόλους σε παγκόσμια κλίμακα.