To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

General Mills: Επικεφαλής του marketing ο I. Pollard

General Mills: Επικεφαλής του marketing ο I. Pollard
Η General Mills επέλεξε τον Ivan Pollard για την ανάθεση καθηκόντων global chief marketing officer, καλύπτοντας έτσι έναν ρόλο που δημιουργήθηκε τον Δεκέμβριο, στο πλαίσιο της ευρύτερης αναδιοργάνωσης του management της εταιρείας.

Ο Pollard, ο οποίος αναλαμβάνει τα καθήκοντά του μέσα στον Ιούλιο, θα αναφέρεται στον CEO της εταιρείας, Jeff Harmering. Προηγούμενος επαγγελματικός του σταθμός ήταν η Coca Cola, από την οποία αποχώρησε τον Μάιο έπειτα από έξι χρόνια κι ενώ αποτελούσε VP-strategic marketing για το τμήμα της Βόρειας Αμερικής. Πλέον, θα αποτελεί τον επικεφαλής των προσπαθειών της General Mills να "χτίσει" την παγκόσμια marketing και media planning λειτουργία της.

Από την πλευρά του, ο Pollard υποστήριξε πως θέλει να πετύχει την κατάλληλη ισορροπία στη χρήση των παραδοσιακών προσεγγίσεων με τις μοντέρνες ψηφιακές marketing τακτικές. Ο νέος global CMO της εταιρείας τροφίμων διαθέτει σημαντική εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας, καθώς πέραν της Coca Cola, έχει εργαστεί σαν global partner στη Naked Communications, ενώ είχε ρόλους και στις BMP (σημερινή DDB Needham) και Wieden & Kennedy.

Σημειώνεται πως για περισσότερο από ένα χρόνο, η General Mills πραγματοποιεί αλλαγές στη marketing οργάνωσή της, έχοντας ξεκινήσει, μεταξύ άλλων, δημιουργικές συνεργασίες στις ΗΠΑ με τις 72andSunny και Redscout, που ανήκουν στην MDC Partners. Επιπλέον, αποχωρήσεις σημειώθηκαν σε επίπεδο στελεχών, που είχαν παγκόσμιους ρόλους.