To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Group M: Αποχωρεί ο ψηφιακός επικεφαλής, R. Norman

Group M: Αποχωρεί ο ψηφιακός επικεφαλής, R. Norman
Ο Rob Norman, ο άνθρωπος που βοήθησε το δίκτυο Group M του WPP να αναπτυχθεί και να ξεχωρίσει μέσα στο παγκόσμιο πεδίο του media buying, αποφάσισε να αποχωρήσει από τη θέση του chief digital officer.

Σύμφωνα με την ανακοίνωσή του, η αποχώρησή του από τον παγκόσμιο ρόλο θα υλοποιηθεί τον Ιανουάριο ώστε "να κάνει χώρο σε νέα στρατηγικά στελέχη". Από εκεί και πέρα, θα γίνει part-time σύμβουλος στη Group M, ενώ σχεδιάζει να μείνει συνδεδεμένος από τον ψηφιακό κόσμο, καθώς "έχει συνδεθεί σε βάθος, επαγγελματικά, με τα Google, Facebook και την εξέλιξη των media".

Ο Norman ξόδεψε 31 χρόνια στη media εταιρεία CIA, στη μεταγενέστερη μετατροπή της, MEC και στη μητρική Group M, παίζοντας καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξή της στις δυο πλευρές του Ατλαντικού. Το 2011 ανέλαβε καθήκοντα chief executive στη Group M Βόρειας Αμερικής και το 2012 έγινε global chief digital officer του media δικτύου.

Σε μια αναδρομή της πολυετούς καριέρας του, ανέφερε πως η έρευνα που υλοποίησε η Association of National Advertisers των ΗΠΑ για "μη διαφανείς" πρακτικές από τις media εταιρείες, το 2016, ήταν εκείνο που τον αναστάτωσε περισσότερο.
TAGS: GroupM