To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

GroupM: Αναδιοργάνωση στη Βόρεια Αμερική

GroupM: Αναδιοργάνωση στη Βόρεια Αμερική
Σε αναδιοργάνωση των επιχειρήσεών της στη Βόρεια Αμερική προχωρά η GroupM, η οποία δημιουργεί δυο νέους "δομικούς πυλώνες", αυτούς του media investment και των platform services.

Σε αυτό το πλαίσιο, το δίκτυο προώθησε τον βετεράνο του WPP, Lyle Schwartz στο ρόλο τγου president of investment, ώστε να επιβλέπει το σύνολο των analytics της αγοράς και τη media implementation για επενδύσεις άνω των 30 δισ. δολαρίων (εκ μέρους πελατών) στην περιφέρεια.

Την ίδια στιγμή, ο επικεφαλής της MediaCom North America, Phil Cowdell αναλαμβάνει καθήκοντα president of platform services, με ευθύνη για τις data λύσεις, που καλύπτουν τα programmatic media, search, social και digital analytics. Αμφότεροι θα αναφέρονται στον chief executive της GroupM North America, Brian Lesser.

Για την εταιρεία, η απλοποίηση της δομής σε ΗΠΑ και Καναδά, θα επιτρέψει "καλύτερη ενοποίηση των υπηρεσιών" μεταξύ των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των Mindshare, MEC, MediaCom, Maxus, Essence και M/SIX.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, ο chief investment officer Rino Scanzoni θα γίνει CEO και executive chairman του TV division unit του WPP, Modi Media, όπως και της corporate εμπορικής επιχείρησης Midas Exchange. Θυμίζεται πως τον Σεπτέμβριο παραιτήθηκε από global president της GroupM ο Dominic Proctor κι αντικαταστάθηκε από τον North America chief Kelly Clark.  
TAGS: GroupM