To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

GroupM: Επενδύει στο brand safety σε παγκόσμια κλίμακα

GroupM: Επενδύει στο brand safety σε παγκόσμια κλίμακα
Η GroupM προχώρησε στην πρόσληψη του John Montgomery για την ανάληψη καθηκόντων executive vice president του brand safety στη GroupM Global.

Πρόκειται για ένα νέο ρόλο που θα βρει το media group του ομίλου WPP να λανσάρει τις καλύτερες πρακτικές σε διεθνές επίπεδο, οι οποίες έχουν ήδη εφαρφμοστεί στις Ηνωμένες Πολιτείες. Από το 2015, ο Montgomery αποτελούσε chairman Βόρειας Αμερικής της GroupM Connect, του ψηφιακού οργανισμού της εταιρείας που συνδυάζει data και τεχνολογία και τα εφαρμόζει σε search, programmatic, social και mobile.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε η GroupM, σε αυτό το ρόλο ο Montgomery λάνσαρε καινοτόμες πρωτοβουλίες, οι οποίες τώρα θα αποκτήσουν παγκόσμιο χαρακτήρα. Στο νέο του ρόλο θα συνεργαστεί με το digital advertising και media trading προσωπικό σε Mindshare, MEC, MediaCom, Maxus, Essence, Xaxis, καθώς και με περιφερειακές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, για τη δημιουργία παγκόσμιων standards προς τη μεγιστοποίηση του brand safety για τους πελάτες της GroupM. Τα καθήκοντά του τίθενται άμεσα σε ισχύ και θα αναφέρεται στον global chief digital officer Rob Norman. 
TAGS: GroupM