To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

GroupM: Επιβεβαίωσε τη συνεργασία για την ασφάλεια στο YouTube

GroupM: Επιβεβαίωσε τη συνεργασία για την ασφάλεια στο YouTube
Η GroupM επιβεβαίωσε τα σχέδιά της για ενίσχυση των μέτρων brand ασφάλειας στο YouTube, μέσω συνεργασίας με την social video analytics εταιρεία OpenSlate. 

Την πληροφορία αυτή είχε κυκλοφορήσει πριν από μερικές ημέρες ο global executive vice president of brand safety της GroupM, John Montgomery και ήρθε η ίδια η εταιρεία του ομίλου WPP να κάνει γνωστή τη συμφωνία της με την OpenSlate, η οποία είναι γνωστή για την αξιολόγηση της ποιότητας και της ασφάλειας στο YouTube content και την παροχή σχετικών ιδεών στους διαφημιζόμενους. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η OpenSlate θα παρέχει στις εταιρείες-μέλη της GroupM "επιπρόσθετο έλεγχο" και "δικλείδες ασφαλείας περιεχομένου" σε όλα τα media buys στο YouTube. Έτσι, οι διαφημιζόμενοι θα είναι σε θέση να καθορίσουν τον τύπο του περιεχομένου που θα ήθελαν να αποκλειστεί από τα YouTube buys. 

Οι προσφερόμενες λύσεις θα κυκλοφορήσουν αρχικά σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η GroupM σκοπεύει να τις επεκτείνει και σε άλλες διεθνείς αγορές.  
TAGS: GroupM