To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

GroupM: Κίνηση για τη διασφάλιση των YouTube καμπανιών της

GroupM: Κίνηση για τη διασφάλιση των YouTube καμπανιών της
Η GroupM αποκάλυψε πως συνεργάζεται με μια ανώνυμη third-party εταιρεία μετρήσεων για να διασφαλίσει πως οι video καμπάνιες της στο YouTube δεν θα "τρέξουν" μαζί με αμφίβολο και προσβλητικό περιεχόμενο, έπειτα από την κρίση που ξέσπασε το προηγούμενο διάστημα και μπορεί να κοστίσει στη Google μέχρι 750 εκατομμύρια δολάρια. 

Η συνεργασία που αποκαλύφθηκε από τον global executive vice president του brand safety της GroupM, John Montgomery, τέθηκε σε ισχύ σαν ένα προσωρινό μέτρο και μέχρι η Google να παρουσιάσει το δικό της video reporting για το YouTube τον προσεχή Οκτώβριο. Αυτή μια ασυνήθιστη κίνηση από τη GroupM, η οποία δεν συνηθίζει να συνεργάζεται με third-party εταιρείες μετρήσεων, ωστόσο το θέμα που έχει προκύψει "παρακολουθείται στενά", ενώ τα αποτελέσματα της συνεργασίας θα "προσφερθούν άμεσα στους πελάτες της εταιρείας", σύμφωνα με όσα παραδέχτηκε ο Montgomery. 

"Θέλουμε να αποφύγουμε μια δική μας διαφήμιση να κολλήσει με ένα πορνογραφικό ή τζιχαντιστικό site. Η κοινή λογική πρέπει να υπερισχύσει τους συναισθήματος, το οποίο έρχεται σε δύσκολη θέση όταν η brand ασφάλεια τίθεται σε κίνδυνο" πρόσθεσε. 

Στο μεταξύ, σύμφωνα με σημείωμα αναλυτών της Nomura Instinet, η Google μπορεί να χάσει μέχρι 750 εκατομμύρια δολάρια από το διαφημιστικό μποϊκοτάζ σε βάρος της, με το YouTube να δέχεται πλήγμα 7,5% στα εκτιμώμενα έσοδα των 10,2 δισ. δολαρίων για το 2017.    

TAGS: GroupM, YouTube