To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

GroupM: Νέα μονάδα για το data

GroupM: Νέα μονάδα για το data
Το νέο τμήμα θα συνδέει τα δικά της data, analytics και τεχνολογικά χαρακτηριστικά με αυτά των "αδερφών" εταιρειών Kantar, Millward Brown και Wunderman.

Η GroupM είναι έτοιμη να στήσει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο θα συνδέει τα δικά της data, analytics και τεχνολογικά χαρακτηριστικά με αυτά των "αδερφών" εταιρειών Kantar, Millward Brown και Wunderman.

Το νέο τμήμα της GroupM που δημιουργείται για τον σκοπό αυτό, ονομάζεται [m]Platform και σκοπεύει να "ενοποιήσει" data από πολλές πηγές, όπως τα demographics, η χρήση τεχνολογίας, τα insights συμπεριφοράς, η αγοραστική ιστορία, πληροφορίες τοποθεσίας και άλλα. Ωστόσο, οι πληροφορίες αυτές θα ποικίλουν από αγορά σε αγορά, "σύμφωνα με τους τοπικούς κανονισμούς", ενώ πρέπει να είναι "συμβατές με την ιδιωτική ασφάλεια".

Ο chief executive της Xaxis (digital παράρτημα της GroupM), Brian Gleason θα αναλάβει καθήκοντα global chief executive της [m]Platform, ενώ ο νέος επικεφαλής της Xaxis θα ανακοινωθεί προσεχώς.

"Από τεχνολογικής άποψης, θέλουμε να επιλύσουμε ένα πρόβλημα: λιγότερο από το 10% των brands διαθέτουν μια απλή εικόνα του πελάτη τους" ανέφερε ο Gleason. Το λανσάρισμα της νέας μονάδας, αποτελεί τη δεύτερη μεγάλη κίνηση του νέου gloabal chief executive της GroupM, Kelly Clark από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του (Σεπτέμβριος), καθώς είχε προηγηθεί η τοποθέτηση του Tim Castree στη θέση του global CEO της MEC.