To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H&M: Απολογία για online διαφήμιση στη Βρετανία

H&M: Απολογία για online διαφήμιση στη Βρετανία
Η H&M υποχρεώθηκε να απολογηθεί δημόσια, έπειτα από τη χρήση ενός μαύρου αγοριού σε βρετανική online διαφήμισή της, το οποίο φορούσε μπλούζα με το slogan “coolest monkey in the jungle”.

Οι χρήστες στα social media χαρακτήρισαν το διαφημιστικό "ρατσιστικό" και "μη αποδεκτό", ζητώντας από την εταιρεία να αποσύρει τη συγκεκριμένη εικόνα από την online collection της.

Μεταξύ άλλων, κάποιοι χρήστες ζήτησαν από άλλους να μποϊκοτάρουν τα καταστήματα της αλυσίδας, ενώ άλλοι ανέφεραν πως "η κίνηση αυτή, πρόσθεσε την Η&Μ στη μαύρη λίστα των προτιμήσεών τους".  Ωστόσο, υπήρξαν και κάποιοι άλλοι που δεν βρήκαν "σκοπιμότητα" στη χρήση αυτής της εικόνας από πλευράς H&M.

Η απάντηση της εταιρείας ήρθε μέσω τοποθέτησης εκπροσώπου, που ανέφερε χαρακτηριστικά: "Η εικόνα έχει μετακινηθεί. Θέλουμε να απολογηθούμε σε όλους όσοι μπορούν να αισθάνονται προσβεβλημένοι από αυτή τη διαφήμιση".

Η εξέλιξη αυτή προκύπτει λίγους μήνες μετά την απόσυρση μιας μπλούζας, από πλευράς του retailer, η οποία έφερε το slogan “Dogfight in Random Alley” κι ενώ ο οργανισμός για τα δικαιώματα των ζώων, PETA, το είχε χαρακτηρίσει σαν ένα "επικίνδυνο μήνυμα". 
TAGS: H&M