To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Havas: Λανσάρει πλατφόρμα «διαφάνειας» για το Programmatic

Havas: Λανσάρει πλατφόρμα «διαφάνειας» για το Programmatic
Ο όμιλος Havas λάνσαρε αυτό που ο ίδιος αποκαλεί μια "πλήρως διαφανή" software πλατφόρμα για πελάτες, οι οποίοι θα "μετρούν και θα αξιολογούν" την programmatic ad-buying διαδικασία "για πρώτη φορά".  

Ο global managing director του Havas, Dominique Delport υποστήριξε πως η πλατφόρμα, που αποκαλείται "Client Trading Solution" είναι πρωτοποριακή και δεν έχει εμφανιστεί κάτι ανάλογο στο παρελθόν. Τη χαρακτήρισε σαν έναν "πύργο ελέγχου" ο οποίος παρουσιάζει "ολόκληρο το programmatic trading του πελάτη". "Η CTS αποτελεί ένα ριζοσπαστικό προϊόν στη βιομηχανία μας, στην οποία υπάρχει ζήτημα έλλειψης εμπιστοσύνης, που δηλητηριάζει την αλυσίδα αξιών" ανέφερε ο Delport.

Από την πλευρά του, ο όμιλος ανέφερε σε σχετική ενημέρωση πως εργαζόταν δυο χρόνια με data επιστήμονες από το τεχνολογικό παράρτημα MFG Labs για την ανάπτυξη της CTS, εν μέσω έντονης ανησυχίας στους κόλπους της διαφημιστικής βιομηχανίας σχετικά με τη διαφάνεια στην media εφοδιαστική αλυσίδα.

Η Telefonica, ιδιοκτήτρια της O2, χρησιμοποιεί ήδη την πλατφόρμα, αναφέροντας πως της προσφέρει "τον απαιτούμενο έλεγχο και διαφάνεια μέσα στο programmatic περιβάλλον". Σημειώνεται πως ο Havas βρίσκεται σε εξέλιξη εξαγοράς από τον όμιλο Vivendi και, σύμφωνα με τον Delport, εξαρτάται από τους διαφημιζόμενους να αποφασίσουν αν ο διαφημιστικός όμιλος "πρέπει να σπρώξει τις ιδιοκτησίες της Vivendi να αποκαλύψουν στοιχεία για τους προμηθευτές" και τις τιμές που λαμβάνουν.

Η τεχνολογική διαφημιστική φίρμα MediaMath και η διαφημιστική υπηρεσία Doubleclick της Google υποδέχτηκαν το λανσάρισμα της πλατφόρμας του Havas.
TAGS: Havas