To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Heineken: Η Publicis UK στο ψηφιακό ρόστερ

Heineken: Η Publicis UK στο ψηφιακό ρόστερ
Η Heineken προχώρησε στην πρόσληψη της Publicis UK και στην προσθήκη της στο παγκόσμιο ψηφιακό ρόστερ, για λογαριασμό του ομώνυμου brand μπίρας.

Η Publicis UK, σε συνεργασία με την Publicis Milan, αποτελεί πλέον μέλος μιας ομάδας στην οποία υπάρχει και η digital εταιρεία Tribal DDB Worldwide.

H Publicis Worldwide, που καθοδηγείται από το γραφείο στο Μιλάνο, αποτελεί ήδη τη βασική παγκόσμια δημιουργική συνεργάτιδα του brand, σε έναν λογαριασμό που ανέλαβε τον Σεπτέμβριο του 2015 κι έπειτα από το "διαζύγιο" ανάμεσα σε Heineken και Wieden & Kennedy. Πιο συγκεκριμένα, η Publicis UK θα δουλέψει για τις ψηφιακές καμπάνιες της Heineken, που αφορούν στις χορηγίες των Formula 1 και UEFA Champions League.

"Η Publicis Milan έχει υπάρξει ένας έμπιστος συνεργάτης τα προηγούμενα χρόνια και θέλουμε να δουλέψουμε και με τους ψηφιακούς της συνεργάτες. Το brand Heineken διαθέτει έναν αριθμό από παγκόσμιες πλατφόρμες, που έχουν το digital στο επίκεντρο. Η πρόκληση για εμάς, σε συνεργασία με την Publicis UK πλέον, είναι να εξελίξουμε καινοτόμες και πρωτοπόρες καμπάνιες, οι οποίες έχουν αποδειχτεί επιτυχημένες στο παρελθόν" ανέφερε ο global senior director του brand Heineken, Gianluca Di Tondo.