To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Heineken: Παγκόσμια αναθεώρηση στο media planning and buying

Heineken: Παγκόσμια αναθεώρηση στο media planning and buying
Η Heineken προχωράει σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying επιχειρήσεών της για το ομώνυμο brand μπίρας που διαθέτει.

Η εταιρεία φέρεται να έχει ήδη προσκαλέσει εταιρείες για τις παρουσιάσεις, ωστόσο άλλες πηγές κάνουν λόγο για κλειστή διαδικασία ανάμεσα στους δυο παγκόσμιους media συνεργάτες της, τη Starcom Worldwide του Publicis Groupe και τη Dentsu Aegis Network του ομίλου Dentsu.

Επιπλέον, αναφέρεται πως η Heineken προχωρά ανά αγορά, με τη Starcom να έχει αναλάβει πρόσφατα τη δουλειά σε Μεξικό και Σιγκαπούρη, ενώ ο πρόσφατος γύρος της διαδικασίας θέλει τα δυο δίκτυα να διαγωνίζονται για το κομμάτι των ΗΠΑ.

"Η Heineken δεν θα συγκεντρώσει το Media buying σε μια και μοναδική εταιρεία. Το λειτουργικό μας μοντέλο επιτρέπει την επιλογή του καταλληλότερου συνεργάτη ανά αγορά, ενώ έχουμε πάντα τη δυνατότητα να επιλέξουμε media partner από το διαθέσιμο παγκόσμιο ρόστερ"
σχολίασε εκπρόσωπος της Heineken.

Το τρέχον στάδιο της αναθεώρησης δεν περιλαμβάνει άλλα brands από το portfolio της εταιρείας, όπως τα Dos Equis, Tecate, Newcastle ή Amstel Light. Η τελευταία μεγάλη παγκόσμια αναθεώρηση της Heineken είχε πραγματοποιηθεί το 2012, όταν συγκέντρωσε τις ad buying επιχειρήσεις της στο δίκτυο της Starcom Mediavest. Το 2015, έστειλε το δημιουργικό κομμάτι των επιχειρήσεων στην Publicis χωρίς spec κι αφού διέκοψε τη συνεργασία της με την Wieden+Kennedy. Την  επόμενη χρονιά, πρόσθεσε τη Dentsu στο ρόστερ, δίνοντάς της δικαιώματα σε επιλεγμένες αγορές.

Τέλος, σύμφωνα με εκτιμήσεις της γαλλικής συμβουλευτικής Comvergence, το ετήσιο marketing μπάτζετ της μάρκας σε παγκόσμια κλίμακα ανέρχεται σε 450 εκατομμύρια δολάρια.         

TAGS: Heineken