To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Hilton: Στην TBWA το παγκόσμιο δημιουργικό

Hilton: Στην TBWA το παγκόσμιο δημιουργικό
Η Hilton Worldwide προσέλαβε την TBWA σαν τη βασική παγκόσμια creative συνεργάτιδά της, έπειτα από κλειστή αναθεώρηση.

Η διαδικασία πραγματοποιήθηκε από τη Hilton Global Marketing σε συνεργασία με τη Joanne Davis Consulting, ενώ αφορούσε στις εταιρικές της δημιουργικές της υπηρεσίες, που σχετίζονται με το βασικό brand Hilton, τα 14 υπο-brands και το loyalty πρόγραμμα Hilton Honors.

Μέχρι πρότινος, η λονδρέζικη Fold7 ήταν εκείνη που χειριζόταν το παγκόσμιο δημιουργικό για τη Hilton Worldwide, ενώ είχε λανσάρει και τη μεγαλύτερη καμπάνια στην ιστορία της μάρκας, στις αρχές του 2016. Η καμπάνια, που έφερε τίτλο "Stop Clicking Around", προέτρεπε τους καταναλωτές να κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω των branded websites της μάρκας και παρουσίαζε αποκλειστικές προσφορές για τα μέλη του loyalty προγράμματος.

Σημειώνεται πως, ενώ η TBWA θα δουλεύει πάνω σε παγκόσμιες πρωτοβουλίες, η Hilton θα συνεχίσει να συνεργάζεται με διάφορες δημιουργικές εταιρείες (όπως οι GSD&M, HZDG και The Martin Agency) για τα εξειδικευμένα brands που διαθέτει.   
TAGS: TBWA, Hilton