To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Honda: Λανσάρει ευρωπαϊκό content πρόγραμμα

Honda: Λανσάρει ευρωπαϊκό content πρόγραμμα
Η Honda λάνσαρε αυτό που η ίδια αποκαλεί σαν το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό content πρόγραμμα, με μια "αληθοφανή" test drive εμπειρία.

Η συγκεκριμένη, είναι η πρώτη δουλειά που κυκλοφορεί η Honda Motor Europe από τότε που προσέλαβε τη Digitas LBi σαν την πανευρωπαϊκή content συνεργάτιδά της την περσινή χρονιά. Η πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί, επιτρέπει στους πιθανούς πελάτες να κάνουν test drive σε ένα από τα τέσσερα μοντέλα: το CR-V, το HR-V, το 5θυρο Civic και το Jazz.

Τα films που υποστηρίζουν την ενέργεια, χωρίζονται σε δυο sections. Το "the drive" προσφέρει μια real-life ατομική αφηγηματική εμπειρία test-drive, την οποία ανέπτυξε η Digitas LBi σε συνεργασία με τη Mad Cow Films. Το "the showroom" παρουσιάζει τα αυτοκίνητα σε ένα virtual περιβάλλον κι αναπτύχθηκε από το creative prodution studio Saddington Baynes.

Η Honda θα φιλοξενήσει το συγκεκριμένο περιεχόμενο στις digital πλατφόρμες της σε 22 ευρωπαϊκές αγορές, με πρόσθετα videos να ποστάρονται στο YouTube. Σημειώνεται πως η DigitasLBi κέρδισε τις content επιχειρήσεις της Honda την περσινή χρονιά έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία και επιφορτίστηκε με την ανάπτυξη μιας "fully integrated σουίτας πληροφοριακού κι engaging περιεχομένου για τα αυτοκίνητα Honda".
TAGS: DigitasLBi, Honda