To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Honda: Σε δυο τα ευρωπαϊκά social media

Honda: Σε δυο τα ευρωπαϊκά social media
Honda: Σε δυο τα ευρωπαϊκά social media

Η Honda Motor Europe προχώρησε στην πρόσληψη των εταιρειών Lost Boys (παράρτημα της Digitas LBi) και Starcom MediaVest Group, προκειμένου να ηγηθούν των social media δραστηριοτήτων της αυτοκινητοβιομηχανίας στην περιφέρεια Ευρώπης.

Το ενδιαφέρον θα εστιαστεί στην ανάπτυξη και ενσωμάτωση data strategy σε πληρωμένα και ιδιόκτητα μέσα, καθώς και στη διαχείριση κοινοτήτων και δημιουργία social περιεχομένου.

Πιο αναλυτικά, η Lost Boys θα έχει ηγετικό ρόλο στη διαχείριση του λογαριασμού και θα αναλάβει ευθύνη για τις social δραστηριότητες, ενώ η SMV θα χειριστεί τη διαχείριση κοινοτήτων και το social publishing. Οι ενέργειες των δυο εταιρειών θα «τρέχουν» από τα γραφεία τους στο Λονδίνο.

«Επιλέξαμε τις Lost Boys και Starcom επειδή μας προσέφεραν μια ολιστική λύση και είμαστε πεπεισμένοι πως θα παρέχουν εξαιρετικά στρατηγικά και δημιουργικά αποτελέσματα» ανέφερε η European PR communications manager της Honda, Kate Saxton.

Η πανευρωπαϊκή social media αναθεώρηση της Honda είχε ξεκινήσει από τον Ιούνιο.