To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IAB Europe: Nέο πρότυπο για τις προκλήσεις που φέρνει ο GDPR

IAB Europe: Nέο πρότυπο για τις προκλήσεις που φέρνει ο GDPR
Το IAB Europe παρουσίασε ένα νέο τεχνικό πρότυπο για να υποστηρίξει το ψηφιακό οικοσύστημα διαφήμισης, όσον αφορά την εκπλήρωση των απαιτήσεων που σχετίζονται με τη συγκατάθεση των χρηστών στο πλαίσιο του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR), ο οποίος θα αρχίσει να εφαρμόζεται τον Μάιο του 2018. Η ανακοίνωση προέκυψε στο EDAA Summit 2017 του Λονδίνου, το οποίο συγκέντρωσε 200 συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένων διαφημιζόμενων, εταιρειών, διαφημιστικών τεχνολογικών επιχειρήσεων και media.
 
Ο τεχνικός μηχανισμός έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους ιστότοπους, τους διαφημιζόμενους και τους τεχνολογικούς τους συνεργάτες να κάνουν πιο ισχυρές αποκαλύψεις, καθώς και να αποκτούν, να καταγράφουν και να ενημερώνουν τη συγκατάθεση των καταναλωτών για την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων, σύμφωνα με τον GDPR. 

Επιπλέον, ο μηχανισμός επιτρέπει τη μετάδοση των επιλογών συγκατάθεσης χρηστών στην αλυσίδα εφοδιασμού, αυξάνοντας την υπευθυνότητα στο διαφημιστικό οικοσύστημα κι επιτρέποντας τη δημιουργία αρχείων συγκατάθεσης και ενός διαγράμματος ελέγχου.
 
Τα βασικά χαρακτηριστικά του προτύπου:

• Λειτουργία σε κινητές και επιτραπέζιες συσκευές
• Επιτρέπει τη δυναμική αποκάλυψη από τα πρώτα ως τα τρίτα μέρη διαφημιστικών συνεργατών και τους σκοπούς για τους οποίους συλλέγουν και επεξεργάζονται δεδομένα.
• Επιτρέπει την απόκτηση "παγκόσμιας" ή "service specific" συγκαταβατικής συγκατάθεσης, καθώς και ενημέρωση των επιλογών συγκατάθεσης και ανάκληση της συγκατάθεσης.
• Επιτρέπει τη μετάδοση των επιλογών συγκατάθεσης των χρηστών σε third party διαφημιστικούς συνεργάτες.
• Αυξάνει την υπευθυνότητα στο διαφημιστικό οικοσύστημα, επιτρέποντας τη δημιουργία αρχείων συγκατάθεσης και μιας διαδρομής ελέγχου.
• Μπορεί να αναπτυχθεί πριν από την ημερομηνία εφαρμογής του GDPR.
 
Οι εταιρείες που βασίζονται στον μελλοντικό μηχανισμό θα πρέπει να συμμορφώνονται με τις αρχές και τα κριτήρια που θα αναπτυχθούν σε συνεργασία με τα brands, τις εταιρείες, τους ιστοτόπους, τους εκδότες και τις εταιρείες τεχνολογίας. Αυτές οι αρχές θα συμβάλουν στη μεγαλύτερη αμοιβαία διαβεβαίωση και εμπιστοσύνη μεταξύ όλων των συμμετεχόντων στο οικοσύστημα.
TAGS: IAB Europe